Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2010 09:45 - Въпрос на цивилизованост
Автор: kaleidoskop Категория: Политика   
Прочетен: 819 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.04.2010 09:46


   По принцип не ми се иска да третирам политически теми в своя блог. Първо, защото ми е гадно да коментирам постъпките на разни гадняри, присвоили си правото да се наричат "политически елит". И второ, защото у нас - за съжаление - не се прави политика, а се политиканства. Най-често по кръчмарски. Особено в последно време.
   Провокира ме обаче по вариететному показния арест на бившия министър Цонев - виж линка към материала на И.Инджев. Напълно съм съгласен с неговото мнение. И аз се възмущавам от безобразията, които си позволяват власт имащите в злочестата ни татковина. И аз съм потърпевш от безочливите кражби на национално богатство, за чието събиране в миналото трошица по трошица имам макар и малък принос. Не съм фен нито на НДСВ, нито на БСП, а още по-малко на ДПС. Но съм човек и гражданин на тази страна и имам право да изразя възмущението си от хулиганския начин, по който бе третиран един също гражданин на тази страна. В първия момент човек може да си помисли, че г-н Цонев е въоръжен най-малко с два пистолета, че току-що е заклал някого или е заловен на място в педофилско деяние. Че заплашва по някакъв начин сигурността на онези, които го задържат. И никакви лицемерни изказвания на г-н Цветанов или неговите щатни психолози не могат да ме убедят, че действията на униформените и на прокурора са подходящи за една цивилизована държава, за каквато се опитваме да се представим пред света.
   Възниква и един допълнителен въпрос: защо не бе задържан по същия начин и настоящия - вече в оставка - министър на здравеопазването? Нима неговите деяния се различават по нещо от тези на Цонев?


Тагове:   арест,   министър,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kaleidoskop
Категория: Други
Прочетен: 54579
Постинги: 30
Коментари: 5
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930